Rubrikatorni qanday topish mumkin
Yaxshi rubrikator – bu kontent rejasi va g’oyalari uchun skelet. Biz samarali rubrikalarni ishlab chiqishga va ijodiy tirbandlikdan qochishga yordam beradigan sxemani tuzdik.
RUBRIKATORNI QANDAY QILISH KERAK?
Qulay usul – Excel yoki Google shit ochish va uchta ustunli jadvalni chizish.
Rubrikaning turi marketing maqsadlari uchun ishlaydi, CA og’rig’i tinglovchilarning manfaatlarini unutmaslikka yordam beradi va to’ldirish variantlarida biz tayyor g’oyalarni yozamiz.
Biz gorizontalni aniqladik, endi vertikalga o’tamiz.
Rubrikalarning har bir guruhi o’z maqsadlariga ega bo’lishi kerak:
- Sotuvchi-nima uchun mahsulotingizni sotib olishga arziydiganligini aytib beradi.
- Axborot-foydalanuvchilarni mahsulot/xizmat bilan tanishtiradi, lekin sotib olishni talab qilmaydi.
- Ko’ngilochar-foydalanuvchilarga dam olishga va brend bilan bir sahifada bo’lishga yordam beradi.
Tarkib foydali bo’lishi uchun siz mijozlarning dardlari – ularni nima tashvishga solayotgani haqida o’ylashingiz kerak. Masalan, sizning mahsulotingiz nipel qisqichlari. Xaridorlar nimadan qo’rqishlari mumkin? Bu buzuqlar uchun og’riyapti va Xitoyda ishlab chiqarilgan. Shunday qilib, sizning vazifangiz sifatni isbotlash, bu issiq va umuman g’alati emasligiga ishontirish, shuningdek, ko’pchilik orasida obro ‘ – e’tibor yaratish uchun bloggerlardan bir nechta fikr-mulohazalarni olishdir.
Odamlar mahsulot va xizmatlarni sotib olishmaydi, balki ularning muammolarini hal qilishadi. Muammolarni toping, chiqish yo’lini taklif qiling – va samaradorlik uchun mukofot oling.
Bu erda biz post g’oyalarini yozamiz-osonroq o’ylash uchun bitta mindmep-da asosiy tarkib turlarini to’pladik.
TARKIB TURLARI
Endi sizning vazifangiz marketing maqsadlaridan voz kechish, CA og’rig’ini hisobga olish va 6-8 ta muntazam rubrikalarni ishlab chiqishdir. Keling, sham zavodi misolida nima borligini ko’rib chiqaylik:
Agar hamma narsa to’g’ri bajarilgan bo’lsa, bunday jadval sizning kontent rejangiz uchun mustahkam skeletga aylanadi.
RUBRIKATOR QOIDALARI
- Rubrikalarning har bir guruhi o’z maqsadlariga ega bo’lishi kerak: sotish, ma’lumot berish yoki ko’ngil ochish;
- Marketing maqsadlari va CA og’riqlaridan kelib chiqqan holda 6-8 ta rubrikani o’ylab ko’ring
- Turli formatlarni sinab ko’ring
- O’yinlar, tanlovlar va boshqa mexanikadan foydalaning
- Livedune yordamida postlaringiz statistikasini tekshiring va agar bo’lim muvaffaqiyatsiz bo’lsa, strategiyani sozlang.